Mnoho informací o projektu a možnostech jeho využití píšeme již na úvodní stránce, nebo v ceníku.
Zde bychom Vám rádi předali ještě něco navíc a tím odpověděli na Vaše případné dotazy.
V následujícím textu častěji používáme některá slova, která bychom dopředu rádi osvětlili:
- PARTNER - člověk/firma, která nabízí vouchery a prodává je přes náš systém.
- ZÁKAZNÍK resp. NAKUPUJÍCÍ - ten, kdo má zájem o koupi voucheru
Rychlé skoky na konkrétní bloky ...
-
Historie = Kdy a jak vznikla myšlenka realizace Easy Voucher-system
O realizaci projektu Voucherů jsme začali uvažovat v roce 2020, když jsme chtěli pomoci firmám, které v době Covidové nemohly prodávat a musely nějak přežít. V tu dobu jsme realizovali prodej elektronických voucherů pro Divadlo J.K.Tyla v Plzni a pak ještě pro pár dalších společností, ale většinou v rámci eshopu produktů (takže papírové). Měli jsme již velké zkušenosti s vývojem různých věrnostních systémů a mnoha jiných web aplikací, ale ještě jsme nedělali VUE JS integraci obsahu do cizích webů. Mladé programátory tato oblast (javascript knihovny) velice přitahuje a tak se do toho vrhli. Protože jsme však měli v té době hodně další zakázek a projektů, tak jsme na vývoj neměli dostatek času a postupovali pomalu, spíše ve skocích s dlouhými pauzami.
V létě 2023 jsme již měli 90% hotovo a tak jsme zřídili platební bránu a začali testovat. V té době nás již naši dlouhodobý klienti uháněli, že již chtějí Voucher-systém používat. Tak jsem jim na podzim dali také možnosti tvořit vouchery a testovat. Na poč. roku 2024 je již vše hotové a tak dopisujeme poslední texty a začínáme systém nabízet.
-
Stěžejní oblasti projektu - integrace voucher nabídky do existujícího webu
Prioritní pro nás je umožnit partnerovi (zájemci o využívání systému) snadno a rychle nabízet jeho Vouchery na jeho webu. To byl základní a prioritní cíl celého projektu od počátku, později jsme pro tuto službu začali používat označení integrace voucher nabídky. Znamená to, že partner nemusí nic programovat a jen vloží malý javascript do jeho webové stránky na konkrétní místo (podstránku nebo klidně i na homepage) a hned může nabízet vouchery, které se budou online stahovat z našeho serveru. Pochopitelně k tomu musí být vytvořený kvalitní backend (administrační prostředí), kde si partner spravuje své vouchery a zase jednoduše vkládá texty a fotky. Připravili jsme šablony pro vouchery (grafické pojetí zasílaných PDF voucherů) a tak ani toto nemusí partner vytvářet dopředu v nějakém grafickém editoru.
Katalog (slevomat nabídka) - tuto část jsme z počátku neměli v plánu, ale vyplynula jako další možná služba, kterou můžeme partnerovi nabídnout a tím, že na tuto webovou stránku postupně přivedeme návštěvníky, tak partner získává možnost prodávat vouchery velice rychle v navštěvovaném eshopu.
Nyní má firma v Katalogu i vlastní prezentační stránku (webový medailonek) s informacemi o firmě + výpisem nabízených voucherů.
- Za provizi z prodeje můžete v našem Katalogu nabízet a prodávat Vaše vouchery.
- aktivace / deaktivace prodeje snadno provedete kdykoli v administraci (viz předchozí odstavec).
Prezentační "integrační" část obsahuje:
- přehlednou nabídku Vašich voucherů s možností prokliku na detail,
- prodej (košík, rychlá objednávka) vč. napojení na již existující platební bránu
(výhoda: platební bránu nemusíte sami zřizovat),
- generování grafického PDF voucheru s unikátním ID a QR kódem.
- Návštěvník si na Vašem webu vybere i zaplatí a do mailu mu přijde PDF voucher.
- Systém je tvořený moderním frontend javascriptem a tak je neuvěřitekně rychlý.
Jak to může vypadat v praxi - v menu Ukázky.
-
Jaké nástroje partner získává?
- Prodej voucherů ve vlastním webu + v našem Katalogu.
- Administrace voucherů s kategoriemi, fotkami, šablonami, ...
- Prezentaci své společnosti a voucherů na navštěvovaném webu (SEO Offpage).
- Platební bránu, kterou je možné používat hned bez úvodních štrapácích s komunikací, dokumenty, nastavováním, testováním, ...
- Vygenerování specifického čísla na PDF voucher vč. QR k=odu a jeho automatické zaslání mailem kupujícímu.
- Ověřování dárkových poukazů online a jeho následné zneplatnění.
- Přehled nad objednávkami a prodanými vouchery, v blízké době i finanční a managerské přehledy.
- ... a mnoho dalších užitečných služeb.
-
Jak probíhá proces zřízení služby?
- Vyzkoušíte si demo.
- Pošlete nám objednávku.
- My vás zaregistrujeme do systému a nastavíme vámi vybranou cenovou hladinu.
- Zašleme Vám krátký kód pro vložení do vašeho webu, který si vložíte na vámi zvolené místo.
- ... nebo Vám zřídíme web stránku na našem serveru a pošleme URL adresu.
- Začnete naplňovat vouchery v administraci.
- A je HOTOVO, pak se již vouchery nabízejí a prodávají sami.
- Paušální platba a provize se začínají účtovat od zveřejnění prvního nabízeného voucheru.
- Na bank. účet dostáváte měsíčně platby z prodaných voucherů minus malý polatek/provize za transakce.
- Když přijde klient s voucherem, tak ho v administraci zkontrolujete a uplatníte.
- Kdykoli můžete v administraci editovat vouchery, sledovat objednávky, ...
-
Jak probíhá proces nákupu a uplatnění voucheru vaším klientem?
- Návštěvník webu si vybírá vouchery a případně vkládá do košíku.
- Když má již vše vybrané, přejde na pokladnu a potvrdí objednávku svými údaji a výběrem platební metody.
- Zaplatí a systém rozezná, zda platba proběhla správně (peníze příjdou na náš bank. účet) - pokud je platba online, tak hned proces pokračuje. Pokud je Offline, tak se proces zde zastaví a čeká se, až naše banka pošle informaci o příchozí platbě.
- Automaticky se vygenerují PDF soubory s Vouchery a QR kódem + jedinečným číslem - ty se zašlou mailem nakupujícímu.
- Pokud je nutné domluvit termín služby, tak vám nakupující musí zavolat či napsat mail (toto jde mimo náš systém, případně vám můžeme vytvořit webový rezervační systém na míru).
- Peníze za prodej vám přijdou jednou měsíčně či jiný zvolený interval.
- Nakupující přijde uplatnit voucher a vy si v našem systému ověříte jeho platnost a uplatníte ho.
-
Správa voucherů a objednávek v administraci
V propracovaném administračním prostředí (na našem serveru) pak získáváte:
- snadná editace voucherů (nadpis, texty, fotky, šablona PDF, cena, platnost, doba zveřejnění voucheru, ...),
- agenda s objednávkami, přehled financí, ...
- kontrolní systém pro ověření a zneplatnění voucheru, až ho příjde klient uplatnit,
- editace profilu Vaší společnosti,
- možnost změny platebního paušálu,
- ... a další služby, které postupně do systému přidáváme.
-
Dárkový voucher si vygenerujete z administrace bez platby
Pokud partner chce svému klientovi darovat voucher, tak může v administraci vybrat příslušný typ svého voucheru a vygenerovat PDF pro svého klienta bez nutnosti ho platit a následně ho předat jako dárek (případně poslat mailem). Podobně takto může vygenerovat více takových voucherů s unikátními ID a rozdat je v marketingové akci.
Více informací o cenách jednotlivých služeb resp. kombinaci paušálu a provize z prodeje získáte v CENÍKU