Voucher systém

eshop pro Vaše vouchery

Jak to funguje?

Voucher system

Mnoho informací o projektu a možnostech jeho využití píšeme již na úvodní stránce, nebo v ceníku.
Zde bychom Vám rádi předali ještě něco navíc a tím odpověděli na Vaše případné dotazy.

V následujícím textu častěji používáme některá slova, která bychom dopředu rádi osvětlili:

  • PARTNER - člověk/firma, která nabízí vouchery a prodává je přes náš systém.
  • ZÁKAZNÍK resp. NAKUPUJÍCÍ - ten, kdo má zájem o koupi voucheru

Rychlé skoky na konkrétní bloky ...

  • Historie = Kdy a jak vznikla myšlenka realizace Easy Voucher-system

    O realizaci projektu Voucherů jsme začali uvažovat v roce 2020, když jsme chtěli pomoci firmám, které v době Covidové nemohly prodávat a musely nějak přežít. V tu dobu jsme realizovali prodej elektronických voucherů pro Divadlo J.K.Tyla v Plzni a pak ještě pro pár dalších společností, ale většinou v rámci eshopu produktů (takže papírové). Měli jsme již velké zkušenosti s vývojem různých věrnostních systémů a mnoha jiných web aplikací, ale ještě jsme nedělali VUE JS integraci obsahu do cizích webů. Mladé programátory tato oblast (javascript knihovny) velice přitahuje a tak se do toho vrhli. Protože jsme však měli v té době hodně další zakázek a projektů, tak jsme na vývoj neměli dostatek času a postupovali pomalu, spíše ve skocích s dlouhými pauzami.

    V létě 2023 jsme již měli 90% hotovo a tak jsme zřídili platební bránu a začali testovat. V té době nás již naši dlouhodobý klienti uháněli, že již chtějí Voucher-systém používat. Tak jsem jim na podzim dali také možnosti tvořit vouchery a testovat. Na poč. roku 2024 je již vše hotové a tak dopisujeme poslední texty a začínáme systém nabízet.

  • Stěžejní oblasti projektu - integrace voucher nabídky do existujícího webu

    Prioritní pro nás je umožnit partnerovi (zájemci o využívání systému) snadno a rychle nabízet jeho Vouchery na jeho webu. To byl základní a prioritní cíl celého projektu od počátku, později jsme pro tuto službu začali používat označení integrace voucher nabídky. Znamená to, že partner nemusí nic programovat a jen vloží malý javascript do jeho webové stránky na konkrétní místo (podstránku nebo klidně i na homepage) a hned může nabízet vouchery, které se budou online stahovat z našeho serveru. Pochopitelně k tomu musí být vytvořený kvalitní backend (administrační prostředí), kde si partner spravuje své vouchery a zase jednoduše vkládá texty a fotky. Připravili jsme šablony pro vouchery (grafické pojetí zasílaných PDF voucherů) a tak ani toto nemusí partner vytvářet dopředu v nějakém grafickém editoru.

    Katalog (slevomat nabídka) - tuto část jsme z počátku neměli v plánu, ale vyplynula jako další možná služba, kterou můžeme partnerovi nabídnout a tím, že na tuto webovou stránku postupně přivedeme návštěvníky, tak partner získává možnost prodávat vouchery velice rychle v navštěvovaném eshopu.
    Nyní má firma v Katalogu i vlastní prezentační stránku (webový medailonek) s informacemi o firmě + výpisem nabízených voucherů.

    • Za provizi z prodeje můžete v našem Katalogu nabízet a prodávat Vaše vouchery.
    • aktivace / deaktivace prodeje snadno provedete kdykoli v administraci (viz předchozí odstavec).

    Prezentační "integrační" část obsahuje:

    • přehlednou nabídku Vašich voucherů s možností prokliku na detail,
    • prodej (košík, rychlá objednávka) vč. napojení na již existující platební bránu
      (výhoda: platební bránu nemusíte sami zřizovat),
    • generování grafického PDF voucheru s unikátním ID a QR kódem.
    • Návštěvník si na Vašem webu vybere i zaplatí a do mailu mu přijde PDF voucher.
    • Systém je tvořený moderním frontend javascriptem a tak je neuvěřitekně rychlý.

    Jak to může vypadat v praxi - v menu Ukázky.

  • Jaké nástroje partner získává?

    • Prodej voucherů ve vlastním webu + v našem Katalogu.
    • Administrace voucherů s kategoriemi, fotkami, šablonami, ...
    • Prezentaci své společnosti a voucherů na navštěvovaném webu (SEO Offpage).
    • Platební bránu, kterou je možné používat hned bez úvodních štrapácích s komunikací, dokumenty, nastavováním, testováním, ...
    • Vygenerování specifického čísla na PDF voucher vč. QR k=odu a jeho automatické zaslání mailem kupujícímu.
    • Ověřování dárkových poukazů online a jeho následné zneplatnění.
    • Přehled nad objednávkami a prodanými vouchery, v blízké době i finanční a managerské přehledy.
    • ... a mnoho dalších užitečných služeb.
  • Jak probíhá proces zřízení služby?

    • Vyzkoušíte si demo.
    • Pošlete nám objednávku.
    • My vás zaregistrujeme do systému a nastavíme vámi vybranou cenovou hladinu.
    • Zašleme Vám krátký kód pro vložení do vašeho webu, který si vložíte na vámi zvolené místo.
    • ... nebo Vám zřídíme web stránku na našem serveru a pošleme URL adresu.
    • Začnete naplňovat vouchery v administraci.
    • A je HOTOVO, pak se již vouchery nabízejí a prodávají sami.
    • Paušální platba a provize se začínají účtovat od zveřejnění prvního nabízeného voucheru.
    • Na bank. účet dostáváte měsíčně platby z prodaných voucherů minus malý polatek/provize za transakce.
    • Když přijde klient s voucherem, tak ho v administraci zkontrolujete a uplatníte.
    • Kdykoli můžete v administraci editovat vouchery, sledovat objednávky, ...
  • Jak probíhá proces nákupu a uplatnění voucheru vaším klientem?

    • Návštěvník webu si vybírá vouchery a případně vkládá do košíku.
    • Když má již vše vybrané, přejde na pokladnu a potvrdí objednávku svými údaji a výběrem platební metody.
    • Zaplatí a systém rozezná, zda platba proběhla správně (peníze příjdou na náš bank. účet) - pokud je platba online, tak hned proces pokračuje. Pokud je Offline, tak se proces zde zastaví a čeká se, až naše banka pošle informaci o příchozí platbě.
    • Automaticky se vygenerují PDF soubory s Vouchery a QR kódem + jedinečným číslem - ty se zašlou mailem nakupujícímu.
    • Pokud je nutné domluvit termín služby, tak vám nakupující musí zavolat či napsat mail (toto jde mimo náš systém, případně vám můžeme vytvořit webový rezervační systém na míru).
    • Peníze za prodej vám přijdou jednou měsíčně či jiný zvolený interval.
    • Nakupující přijde uplatnit voucher a vy si v našem systému ověříte jeho platnost a uplatníte ho.
    System pro elektronicke vouchery - komerce
  • Správa voucherů a objednávek v administraci

    V propracovaném administračním prostředí (na našem serveru) pak získáváte:

    • snadná editace voucherů (nadpis, texty, fotky, šablona PDF, cena, platnost, doba zveřejnění voucheru, ...),
    • agenda s objednávkami, přehled financí, ...
    • kontrolní systém pro ověření a zneplatnění voucheru, až ho příjde klient uplatnit,
    • editace profilu Vaší společnosti,
    • možnost změny platebního paušálu,
    • ... a další služby, které postupně do systému přidáváme.
  • Dárkový voucher si vygenerujete z administrace bez platby

    Pokud partner chce svému klientovi darovat voucher, tak může v administraci vybrat příslušný typ svého voucheru a vygenerovat PDF pro svého klienta bez nutnosti ho platit a následně ho předat jako dárek (případně poslat mailem). Podobně takto může vygenerovat více takových voucherů s unikátními ID a rozdat je v marketingové akci.

Více informací o cenách jednotlivých služeb resp. kombinaci paušálu a provize z prodeje získáte v CENÍKU

Máte zájem o integraci Voucher-systemu do svého webu?

Mám zájem!